Twój sklep:
KARTA I APLIKACJA
Kupuj taniej! Bądź na bieżąco!
Wszystkie najnowsze promocje, konkursy, lista zakupów oraz lokalizacje sklepów zawsze pod ręką. Zachęcamy również do korzystania z naszej karty dzięki której otrzymasz jeszcze więcej rabatów!

Zobacz jak otrzymać Twoją Kartę,

Wystarczą trzy proste kroki by stać się posiadaczem Twojej karty!
Możesz także zarejestrować kartę poprzez aplikację!
Krok 1
Zrób zakupy i poproś sprzedawcę o formularz
Krok 2
Wypełnij go i oddaj przy kasie lub zarejestruj online
Krok 3
Ciesz się i korzystaj z Twojej karty
Korzystaj z karty I ciesz się rabatami!
Możesz także utworzyć kartę poprzez aplikację

Formularz aktywacji karty

Pobierz aplikację Twój Market i bądź
na bieżąco z naszą ofertą!

Sprawdź co zyskasz korzystając
z aplikacji Twój Market
  • Szybki dostęp do aktualnej oferty i promocji
  • Połączenie Twojej karty i dostęp do dedykowanych rabatów
  • Lista zakupów z możliwością jej udostępniania
  • Mapa sklepów - wygodne wyszukiwanie sklepów w Twojej okolicy
To wszystko już na Ciebie czeka!

Często zadawane pytania



Aplikację Twój Market można pobrać za darmo ze sklepów Google Play, App Store oraz App Gallery. Następnie należy zainstalować aplikację oraz zarejestrować się.

Sprawdź:
- czy posiadasz stabilne połączenie komórkowe do transmisji danych lub łączność z Wi-Fi,
- czy posiadasz wystarczającą ilość pamięci na urządzeniu, na którym chcesz zainstalować/zakutualizować aplikację Twój Market,
- czy oprogramowanie urządzenia to minimum system Android w wersji 7.0 lub iOS 12.0,
- czy w ustawieniach sklepu Google Play, App Store lub App Gallery wybrano kraj/region - Polska.

Jeżeli nie, prosimy o dokonanie zmian w ustawieniach:
- Google Play - Konto > Preferencje > Kraj i profile,
- App Store - Konto (ikonka w prawym górnym rogu) > Nazwa konta (imię, nazwisko i adres e-mail) > Kraj/region > Zmień kraj lub region,
- App Gallery - Ja > Ustawienia > Kraj/region.
Po zmianie ustawień prosimy zrestartować telefon.

Aby poprawić funkcjonowanie aplikacji zalecamy wyczyszczenie jej pamięci podręcznej, korzystając z instrukcji:
- dla systemu Android - Aplikacje > Twój Market > Pamięć > Wyczyść dane. Następnie należy ponownie zalogować się do konta;
- dla systemu iOS - Ustawienia > Ogólne > Pamięć iPhone > Z listy należy wybrać Twój Market > Usuń aplikację. To działanie usunie aplikację i konieczne będzie jej ponowne pobranie z App Store. Opcja "Odinstaluj aplikację" także usunie ją z telefonu, ale nie usunie danych.

W przypadku dalszych trudności podczas próby pobrania aplikacji lub aktualizacji prosimy skorzystać ze wskazówek dla Google Play, App Store lub App Gallery.

poznaj nas
Dołącz do nas na Instagramie i Facebooku