Aplikację Twój Market można pobrać za darmo ze sklepów Google Play oraz App Store. Następnie należy zainstalować aplikację oraz zarejestrować się.
Sprawdź:
- czy posiadasz stabilne połączenie komórkowe do transmisji danych lub łączność z Wi-Fi,
- czy posiadasz wystarczającą ilość pamięci na urządzeniu, na którym chcesz zainstalować/zakutualizować aplikację Twój Market,
- czy oprogramowanie urządzenia to minimum system Android w wersji 7.0 lub iOS 12.0,
- czy w ustawieniach sklepu Google Play lub App Store lwybrano kraj/region - Polska.
Jeżeli nie, prosimy o dokonanie zmian w ustawieniach:
- Google Play - Konto > Preferencje > Kraj i profile,
- App Store - Konto (ikonka w prawym górnym rogu) > Nazwa konta (imię, nazwisko i adres e-mail) > Kraj/region > Zmień kraj lub region,
Po zmianie ustawień prosimy zrestartować telefon.
Aby poprawić funkcjonowanie aplikacji zalecamy wyczyszczenie jej pamięci podręcznej, korzystając z instrukcji:
- dla systemu Android - Aplikacje > Twój Market > Pamięć > Wyczyść dane. Następnie należy ponownie zalogować się do konta;
- dla systemu iOS - Ustawienia > Ogólne > Pamięć iPhone > Z listy należy wybrać Twój Market > Usuń aplikację. To działanie usunie aplikację i konieczne będzie jej ponowne pobranie z App Store. Opcja "Odinstaluj aplikację" także usunie ją z telefonu, ale nie usunie danych.
W przypadku dalszych trudności podczas próby pobrania aplikacji lub aktualizacji prosimy skorzystać ze wskazówek dla Google Play, App Store.